Tower of Guns
Tower of Guns är ett förstapersonsskjutspel med ett inferno av skott i snabb takt. Här finns slumpade nivåer och fiender, kraftbonusar, väldiga bossar och tonvis med föremål och vapen att låsa upp. Du vet aldrig vad du kan vänta dig härnäst! Detta är en ren FPS-upplevelse för spelare som bara vill skjuta på saker, kämpa mot gigantiska bossar, roffa åt sig byte och uppgradera sina förmågor och vapen till galna nivåer! Så fatta tag i en raketuppskjutare, släng på en gevärsmodifierare på den, plocka upp så där hundra staplingsbara dubbelhopp och sätta igång att erövra Tower of Guns! - Slumpade nivåer gör varje spelomgång unik. - Hundratals vapen, modifierare, förmågor och förmåner. - Oräkneliga hemligheter att upptäcka. - Enorma bossfajter. - Globala ledartavlor så du kan se om du är den tuffaste spelaren som är i farten.