Terminator Dark Fate-paket – Grace and Rev-9
Terminator Dark Fate Pack 2 innehåller Grace och Rev-9 till flerspelarläget i Gears 5. Det innehåller även baner, blood spray och märke. Terminator Dark Fate och dess logotyper är varumärken och intellektuell egendom som tillhör Skydance Media och används av Microsoft Corporation med licens.