SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Season Pass
SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET Season Pass innehåller tre paket med spännande DLC som utökar upplevelsen, samt speciella Season Pass-bonusar. Dessa DLC-paket kommer att innehålla: -Åtkomst till nya områden -Nya vapen -Nya karaktärer Upplev en nyskriven berättelse där du är huvudpersonen i världen från Gun Gale Online. Skapa din egen avatar och utforska ödelagda landskap medan du upplever spännande skjutaraction i tredje person i detta action-RPG. Leta upp fiender och spring på nya och välbekanta ansikten från Sword Art Online-serien. Kräver spelet SWORD ART ONLINE: FATAL BULLET som säljs separat.