SUPER BOMBERMAN R Pre-Order
Förbeställningsföremål Extrakaraktärer "Golden Vic Viper" Extrakaraktärer "8 Shiny Bomberman Brothers " Super Bomberman R kommer till Xbox One! Nya karaktärer är med och slåss: Master Chief Bomber är en supersoldat av typ SPARTAN-II som tillsammans med sitt UNSC försvarar mänskligheten mot bland annat fienden The Covenant. Den här ultimata soldaten bär rustningen Mjolnir och kan hantera en stor mängd vapen och fordon, både på land och i luften! Han tar aldrig av sig hjälmen och visar aldrig sitt ansikte. Spela ensam eller med en kompis i ett berättelseläge fullt med olika banor. Återupplev klassikern Battle Mode, eller upptäck det helt nya Grand Prix-läget där lagspel är lika viktigt som individuell skicklighet! Spela lokalt eller online med vänner och spelare från hela världen! Super Bomberman R är det största Bomberman-spelet någonsin! ■Story Mode En kampanj som kan spelas ensam eller i lokalt samarbete med en vän. Hjälp de åtta Bomberman-hjältarna att besegra den onda kejsaren Buggler! ■Battle Mode Det klassiska, roliga spelläget är tillbaka. Spela med upp till[4/8] spelare lokalt, eller 8 spelare online! ■Grand Prix Grand Prix är ett nytt, tävlingsinriktat spelläge där det är samarbete som gäller. Vilket lag spelar bäst ihop och får titeln Bäst i universum?