Sherlock Holmes: The Devil's Daughter
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter är ett fantastiskt ett fantastiskt äventyr med unik gameplay blandar undersökning, action och utforskning för en otrolig upplevelse som kommer att utmana dina nerver och din intelligens. Bekämpa ondskan i de mörkaste hörnen av London och i människornas själ medan du spelar som den berömde detektiven, och följer en rad olika ledtrådar som slutligen leder till den spännande upplösningen. Allt du kommer fram till eller gör påverkar resten av storyn, på gott och ont… Spela som Sherlock Holmes och använd hans otroliga förmågor för att driva historien framåt. Gå fritt i flera av stadens stadsdelar och leta efter ledtrådar och misstänkta. Förhör, slagsmål, jakter, infiltration… upptäck ett spel som inte är som något annat!