Sabrewulf
Sabrewulf har fortfarande sin förbannelse och vilda natur att kämpa emot. Spelbar karaktär till Killer Instinct. Obs: Karaktären Sabrewulf är inkluderad i Combo Breaker och Ultra Edition.