Rust Console Edition
Välkommen till Rust. Ditt enda mål i Rust är att överleva - tampas med problem som hunger, törst och kyla. Tänd en eld. Bygg ett skydd. Döda djur. Skydda dig själv från andra spelare. Vid köpet av Rust Console Edition ingår: Spelet Rust Console Edition Ett futuristiskt skin-paket för verktyg och vapen (endast som bonus vid förhandsbeställning)