RESIDENT EVIL 2 1-Shot Demo
Den här demoversionen låter dig uppleva det omarbetade Resident Evil 2. Varning: Du kan fortsätta spela oavsett hur många gånger du dör, men du har endast 30 MINUTER på dig att spela klart demoversionen. Kommer du att uppleva den skräckinjagande atmosfären i din egen takt eller desperat försöka lösa alla pussel som Raccoon Police Department har att erbjuda? Valet är ditt! Obs! Den här demoversionen är tillgänglig till 2019-01-31. Du måste vara inloggad och ha en aktiv internetanslutning för att spela. Om du blir nedkopplad medan du spelar fortsätter tiden att räkna ner så fort du återvänder till startskärmen. Återanslut när varningsmeddelandet har visats eller avsluta spelet om du stöter på fler anslutningsproblem.