Project CARS - Racing Icons Car Pack
Utöka ditt utbud av Protype- och GT-bilar med två kompromisslösa, vackra maskiner från prestigefyllda Bentley - Speed 8 och Continental GT3 - samt ytterligare tre racingikoner: vinnarna av Le Mans, BMW V12 LMR och McLaren F1 GTR, samt Mercedes-Benz CLK LM. Alla har en prestigefylld historia i motorsportvärlden, kan spelas i alla spellägen och kompletterar, förbättrar och integreras naturligt i din karriär i Project CARS.