PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION – Butcher's Western Pack
Butcher's Western Pack innehåller vapnen som kuvade vilda västern. Utmana lagens långa arm med dessa odödliga – och synnerligen dödliga – klassiker! Automatvapen är för folk som inte kan sikta! Med revolvern Peacemaker .45 behöver du bara sex kulor för att få sex kroppar att säcka ihop. Känner du att du ändå vill ha några fler skott? Då är krypskyttegeväret Repeater 1874 något för dig! Och om du inte behöver några kulor alls, utan hellre dödar i det tysta, är det bara att välja pilbågen Plainsrider Bow. Paketet innehåller även dynamit som du antingen kan fästa på pilarna eller kasta. Slutligen kan du rida iväg mot solnedgången med fyra nya masker och nya mönster. Hoppla!