Utforska det okända kosmos! Innehåller: - Premium Battle Pass + 20 nivåer - De legendariska utseendena Beholder Sigma och Harbinger Lifeweaver - 2 000 Overwatch-mynt Använd Overwatch-mynt för att köpa kosmetiska föremål att anpassa dina hjältar med. Alla som äger Premium Battle Pass kan även använda Overwatch-mynt för att låsa upp nivåer och få omedelbar tillgång till legendariskt och mytomspunnet innehåll. Nivåhopp gäller inte Battle Pass-nivåer över 80 och låser inte upp prestigenivåer. Köper du nivåhopp efter nivå 80 sparas de och används automatiskt när nästa säsong släpps.