ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 Deluxe Edition - Pre-Order
Förbeställ ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 för att få följande bonusar: - Dynasty Warriors-dräkt till Law - Dynasty Warriors-dräkt till Hancock - Tidig upplåsning av bröderna Vinsmoke Deluxe Edition innehåller följande: - Hela spelet - Karaktärspasset, som innehåller 9 karaktärer och tidig upplåsning av Charlotte Katakuri som bonus ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4 är nästa steg i PIRATE WARRIORS-seriens utveckling! Piratkrigarna är tillbaka och tar med sig en explosivare berättelse, fler miljöer och ännu galnare attacker i ONE PIECE: PIRATE WARRIORS 4. Välj bland dina favoritkaraktärer och ta dig an mängder med fiender när du återupplever ikoniska ögonblick från One Piece-animen.