MK1: 1 000 Dragon Krystals (+250 i bonus)
Paketet innehåller 1 250 Dragon Krystals (spelvaluta) så att du kan köpa kosmetiska föremål som utseenden, paletter, utrustningsdelar med mera till kämparna!