Agent 47 måste resa till Hokkaido, Japan, och checka in på den hyperexklusiva vårdinrättningen GAMA som ligger på en snötäckt bergstopp, med dess hisnande panoramautsikt. Privatsjukhuset använder avancerade operationstekniker och forskningsmetoder, har egna Zen-trädgårdar, en ekologisk sushirestaurang och ett traditionellt japanskt bad. Anläggningen har ett AI-system som säkerställer att alla GAMA-patienter är trygga och mår bra. Hokkaido innehåller ett huvudberättelseuppdrag med flera Opportunities, vapen, förklädnader och föremål - plus platsbundna Challenges och liveinnehåll med Elusive Targets, Escalation Contracts och Featured Contracts.