Välkommen till Thailand. Uppdraget "Club 27" transporterar dig till överflödet och elegansen i lyxhotellet Himmapan Resort, som ligger vid floden Chao Phraya utanför Bangkok. Dina mål är den lovande rockstjärnan Jordan Cross, frontfigur för det trendande indiebandet The Class, samt Cross familjeadvokat Ken Morgan. Båda bor för närvarande på lyxhotellet medan bandet gör klart sitt efterlängtade andra album. Utforska hotellets utsökta interiör och gotta dig i de exotiska trädgårdarnas naturliga skönhet utanför hotellet. Eller så njuter du bara av utsikten vid floden Chao Phraya medan du planerar hur du bäst tar dig an ditt uppdrag. Med hög kvalitet och modern karisma ger Bangkok HITMAN-spelarna en högdetaljerad plats att leka runt i. Med flera Opportunities och förklädnader, samt över 75 olika Challenges som låser upp ny utrustning, vapen och föremål, får Bangkok inte missas.