Forza Horizon 4 Ultimate Edition
Dynamiska årstider förändrar allt i världens bästa bilfestival. Ge dig ut på egen hand eller slå dig samman med andra för att utforska vackra och historiska Storbritannien i en delad öppen värld. Samla, modifiera och kör över 450 bilar. Tävla, utför stunttrick, skapa och utforska – välj din egen väg för att bli en Horizon Superstar. Det digitala Forza Horizon 4 Ultimate Edition-paketet ger dig tidig tillgång så att du kan spela fyra dagar i förväg med start den 28 september, Car Pass, VIP-medlemskap, Formula Drift-bilpaketet, Day One-bilpaketet och två spelexpansioner när de blir tillgängliga. Förbeställ det digitala Forza Horizon 4 Standard Edition-paketet innan den 2 oktober 2018 och få Formula Drift-bilpaketet i både Forza Motorsport 7 och Forza Horizon 4.