Forza Horizon 4 Standard Edition
Dynamiska årstider förändrar allt i världens bästa bilfestival. Ge dig ut på egen hand eller slå dig samman med andra för att utforska vackra och historiska Storbritannien i en delad öppen värld. Samla, modifiera och kör över 450 bilar. Tävla, utför stunttrick, skapa och utforska – välj din egen väg för att bli en Horizon Superstar. Det digitala Forza Horizon 4 Standard-paketet innehåller fullversionen av Forza Horizon 4 och Formula Drift-bilpaketet. Förbeställ det digitala Forza Horizon 4 Standard Edition-paketet innan den 2 oktober 2018 och få Formula Drift-bilpaketet i både Forza Motorsport 7 och Forza Horizon 4.