Forza Horizon 3 Rockstar Energy Car Pack
Det här tillägget innehåller 7 nya bilar som du kan skaffa, köra och anpassa: 2015 BMW i8, 2016 Bentley Bentayga, 2014 Ford #11 Rockstar Energy F-150 Trophy Truck, 1972 Ford Falcon XA GT-HO, 1987 Nissan Skyline GTS-R (R31), 2015 Radical RXC Turbo och 2015 Volvo V60 Polestar. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Motorsport 3-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Det här tillägget är ett av sex månatliga bilpaket som ingår i Forza Horizon 3 Car Pass.