Forza Horizon 3 Porsche-bilpaket
Det här tillägget innehåller 7 nya bilar som du kan skaffa, köra och anpassa: 2016 Porsche 911 GT3 RS, 2017 Porsche Panamera Turbo, 2016 Porsche Cayman GT4, 1973 Porsche 911 Carrera RS, 1995 Porsche 911 GT2, 1960 Porsche 718 RS 60 och 1955 Porsche 550A Spyder. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Horizon 3-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång.