Forza Horizon 3 Motorsport Logitech G-bilpaket
Det här tillägget innehåller 7 nya bilar som du kan skaffa, köra och anpassa: 2015 Bentley EXP 10 Speed 6 Concept, 2017 Mercedes-AMG GT R, 2017 Jaguar F-PACE S, 1965 Pontiac GTO, 2014 Morgan 3 Wheeler, 1996 HSV GTSR och 1992 Toyota Supra 2.0 GT Twin Turbo. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Horizon 3-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Det här tillägget är ett av sex månatliga bilpaket som ingår i Forza Horizon 3 Car Pass.