Forza Horizon 3 Motorsport Alpinestars-bilpaket
Det här tillägget innehåller 7 nya bilar som du kan skaffa, köra och anpassa: 2017 Acura NSX, 2016 BMW M4 GTS, 2016 Dodge Viper ACR, 1967 Ford Falcon XR GT, 1990 Mazda Savanna RX-7, 1998 Nissan Silvia K's och 1979 Talbot Lotus Sunbeam. När du har köpt paketet får du ett exemplar av varje bil till ditt Forza Motorsport 3-garage utan att det kostar extra. Bilarna kan bara läggas till en gång. Det här tillägget är ett av sex månatliga bilpaket som ingår i Forza Horizon 3 Car Pass.