Empire of Sin - The Good Son Pack
Förboka nu för att få The Good Son Pack! Hjälp Cyril McRae att återförenas med sin far genom att strida vid hans sida och rekrytera honom till ditt gäng. Innehåller exklusiva uppdrag och en rekryteringsbar gangster.