Elevate S2-supporterpaket
Visa ditt stöd för Elevate och Gears eSports med det här exklusiva Elevate-lagpaketet med Season 2 Lancer-, Gnasher- och Snub-utseenden. En del av intäkterna från varje sålt paket går till Elevate och Gears eSports.