DRAGON BALL Z: KAKAROT The Mystical Member of the Ginyu Force
Obs! Träningsmenyn går även att låsa upp genom att spela igenom handlingen. Det här innehållet finns tillgängligt efter kapitel 3: Cell Saga Episode 2. Ger tidig åtkomst till den tidigare Ginyu Force-medlemmen Bonyu i träningsrummet vid Capsule Corporation.