Assetto Corsa Competizione förhandsbokningsspecial
Assetto Corsa Competizione och Intercontinental GT DLC-paketet låter dig uppleva den autentiska atmosfären under GT3-mästerskapet och Intercontinental GT Challenge, tävla mot andra officiella förare, team, bilar och banor återskapade i spelet med den högsta riktigheten någonsin på konsoler. Med hjälp av sofistikT8erade matematiska modeller simulerar motorn noggrant däckens grepp, aerodynamisk inverkan, motorns parametrar, stötdämparna och de elektroniska systemen som kontrollerar fordonets balans, samt inverkan av mekaniska skador på bilens körbarhet. Sprintlopp, långlopp och Spa 24-timmarslopp får liv med en otrolig realism, både för en och flera spelare. Med fotorealistiska väderförhållanden och grafik, nattlopp och motion capture-animationer är detta den nya standarden när det kommer till realistiska körsimulationer. Det har aldrig varit bättre att #beACC.