Assassin's Creed Origins – Gold Edition
Gold Edition innehåller grundspelet, Season Pass och Deluxe Pack: - Expansionen The Hidden Ones - Expansionen The Curse of the Pharaohs - Roman Centurion Pack: 1 kläduppsättning, 1 riddjur, 2 vapen, 1 sköld - Horus Pack: 1 kläduppsättning, 1 riddjur, 2 pilbågar, 1 sköld - Det exklusiva uppdraget Ambush at Sea - Desert Cobra Pack: 1 kläduppsättning, 1 riddjur, 2 vapen, 1 sköld - 3 förmågepoäng Utforska det gamla Egypten i det här actionäventyret. Bekämpa mäktiga fiender, avslöja konspirationer och upptäck hur assassinernas brödraskap uppstod. ETT LAND ATT UPPTÄCKA Res genom öknar och grönskande oaser, från Medelhavet till Gizas gravkammare. Segla på Nilen och kämpa mot farliga uråldriga krafter och vilddjur medan du utforskar det enorma och oförutsägbara landet. OMFAMNA ACTIONROLLSPEL Upptäck ett helt nytt stridssystem. Samla och använd massvis med vapen med olika egenskaper och sällsynthet. Utforska djup framstegsmekanik och sätt dina färdigheter på prov mot unika och kraftfulla bossar. EN NY BERÄTTELSE VARJE GÅNG DU SPELAR Ta dig an många olika uppdrag och gripande berättelser med starka och minnesvärda karaktärer, från den rikaste eliten till de mest desperata utstötta.