Adventure Time: Pirates of the Enchiridion and Crayola Scoot
Adventure Time: Pirates of the Enchiridion - Ohoy! Landet Ooo ligger under vatten och det är upp till Finn och Jake att ta reda på varför. Följ med våra hjältar när de utforskar farliga vatten, söker efter ledtrådar, förhör pirater och bekämpar skurkar för att lösa detta mycket våta mysterium, och rädda dagen! Crayola Scoot - Sätt din stämpel på detta färgsprakande scootertricksmästerskap! Ju galnare dina kombinationer är, desto mer färg kommer du att sprida ut i scootparken - och i Crayon Scoot kan färg förändra världen!