3500 Currency Pack
Paketet innehåller 3 500 (3 000 + 500 i bonus) av spelets valuta. Använd spelvaluta för att skräddarsy din PGA TOUR 2K21 MyPLAYER med den bästa utrustningen, höj insatserna i Skin Matcher och visa vem som bestämmer i Online Societies-turneringar!