Stunt Flyer
Stunt Flyer er et pulserende flyveeventyr ledet af søskendeparret Jimmy og Sophie. Tag til vejrs i en verden fyldt med vilde opfindelser og fantastiske flyvemaskiner. Fra ufoer og gyrokoptere til smidige jetfly er hvert fly unikt - og kan tilpasses fuldt ud med en række forskellige gadgets og udstyr. Udforsk forskellige steder Flyv hen over tre store, håndlavede zoner, som hver især er fyldt med hemmeligheder, stunts og himmelstræbende udfordringer. Gennemfør spændende missioner Tag fat på en bred vifte af missioner og løb. Kæmp mod uret, optjen erfaring, og lås op for nye fly og områder, efterhånden som du stiger i graderne. Flyv på din måde Vælg mellem et bredt udvalg af fly - hvert med sin egen stil og håndtering - og udstyr dem med unikke værktøjer, der passer til din spillestil. Co-op på delt skærm Slå dig sammen med en ven i lokal co-op-tilstand! Flyv side om side, gennemfør missioner sammen, og få dobbelt så meget sjov ud af hvert loop og tønderul.