Easy Delivery Co.
Easy Delivery Co. — це заспокійлива гра про водіння без жодних секретів. Чесне слово. Ти працюєш водієм-доставщиком у колись жвавому гірському містечку, яке зараз страждає від непогоди. Виконуй доставки та розкривай історію абсолютно не таємничих мешканців, заробляючи при цьому кепську зарплатню.