Copa City
Copa City er det første event management-spil drevet af ren fodbold-DNA. Arranger, byg og styr en uforglemmelig kampdagsoplevelse. Løbet af 14 dage skal du forvandle rolige gader til en pulserende fodboldfestival. Byg fanzoner, planlæg offentlig transport til 50.000 syngende fans, og indsæt sikkerhedsfolk for at adskille rivaliserende tilhængere før det første fløjt. Hør de licenserede fantsange runge i gaderne, se klubfarverne indtage bydelene, og mærk presset fra den forestående kamp. Tjekliste til kampdagen: Klubber: Vælg mellem FC Bayern München, Borussia Dortmund, Arsenal FC, Olympique Marseille, Flamengo, Besiktas JK Stadioner: Maracanã – Rio de Janeiro, Olympiastadion – Berlin, PGE Narodowy – Warszawa Din opgave: Skab hype, ansæt personale, åbn billetkontoret, sælg billetter, byg byens infrastruktur, klargør stadion, planlæg ruten og se fanmarchen folde sig ud... Som du nok kan høre, er der nok at se til! Har du det, der skal til for at arrangere så store begivenheder? [ Spiltilstande ] Kampagnetilstand: Historiedrevne scenarier med unikke mål. Enkeltkamp: Arranger en kamp med høj indsats på dine egne præmisser. Chairman Pass (Sandbox): Ubegrænset budget og absolut frihed.