Combat Racing Bundle
Насолоджуйтесь найвищим рівнем швидкості та руйнування з набором Caged Element Combat Racing Bundle, до якого входять улюблена фанатами гра GRIP: Combat Racing, що відкрила сучасній аудиторії шалену швидкість та гонки, які не визнають законів гравітації, а також Warhammer 40,000 SPEED FREEKS. Новітня гра Caged Element переносить їхній фірмовий, що змушує тремтіти кістки, геймплей у жорстоке, безжальне 41-е тисячоліття, де культ божевільних, одержимих швидкістю орків збирається, щоб брати участь у гучних і шалених перегонах під час рідкісних затишшя між відкритими бойовими діями. Про Warhammer 40,000: Speed Freeks: Пориньте у хаос із високим рівнем «орктану», де зіштовхуються швидкісні банди, у гонках, сповнених адреналіну, що проходять у жорстокому всесвіті Warhammer 40,000. Керуйте розваленими транспортними засобами, навантаженими потужною зброєю та сильними здібностями, у шаленому, на повній швидкості Speedwaaagh! до смерті. Зберіть свою банду вагонів, що плюють даккою, і ведіть свою команду до перемоги на численних картах у цій вибухово унікальній інтерпретації жанру бойових гонок. Знищуйте своїх ворогів за допомогою хитрих стратегій та грубої сили, поки ваша команда мчить до остаточної слави. Шукаєте більше швидкості та «дакки» у своєму житті? Не шукайте далі, YA GITS! Про GRIP: GRIP — це високооктанова, хардкорна бойова гонка, що поєднує шалену швидкість та озброєння до зубів важкою зброєю. Натхненна такими іграми, як Rollcage, Wipeout, Motorstorm та Star Wars Podracer, вона не схожа на те, у що ви грали раніше. Використовуйте силу колісних або повітряних транспортних засобів, що не підкоряються гравітації, і пробивайтеся крізь супротивників за допомогою арсеналу дивовижної зброї. GRIP пропонує один із найшвидших і найунікальніших гоночних досвідів, коли ви підіймаєтеся на стіни, стелі та все інше, на що тільки можете заїхати. Опануйте звивисті траси, трюки та виконуйте божевільні трюки, пробиваючись крізь чужі планети, щоб стати найкращим транспортним нападником.