Not For Broadcast: Bits of Your Life
Від виготовлення поличок до формування кабінету міністрів — майбутній прем'єр-міністр Пітер Клемент увійшов у серця всієї нації. Але хто він насправді? Вітаємо на «Шматочки твого життя»! Улюблене телешоу Каналу 1 просте: ми проводимо відверті інтерв'ю з друзями та членами родини Пітера. Ми показуємо події його минулого як харизматичного телеведучого. Ми задаємо йому деякі прості питання. Але хто хоче дивитися шоу за старими пильними сценаріями? Не ви, і точно не публіка! Беріть на себе керівництво та дайте волю безладу Викидайте сценарій у вікно, запрошуйте гостей у зовсім неправильному порядку, доведіть ведучого до сліз і здіймайте рейтинги до небес! Крім того, вам доведеться вибирати кути камери, вимикати мікрофон під час зухвалих лайок, дзвонити із зеленої студії обраним гостям, а також непомітно додавати рекламу, щоб шоу продовжувалося, а авдиторія була приклеєна до стільців. Багато завершень, таємниць і шляхів Використовуйте свій записник, щоб відстежувати всі зміни, які ви вносите на кожному етері, і слідкуйте за підказками, які викривають комбінації порядку таємничих гостей. Зміна порядку гостей відкриє десять карколомних неповторних завершень, кожне з яких чудове та інколи навіть незручне і є часткою пазла життя Пітера.