Dead Drop Studios LLCЭкшн и приключения
This is a limited time discounted bundle to celebrate the release of Xbox Play Anywhere and Cross Platform Multiplayer Co-Op! Flee Cypress Ridge before you become zombie snack in up to four player co-op play. Even the zombie cheerleaders won’t hold a candle to your style with these bonus skins! This bundle includes new content that is also available for purchase separately.