Cartel Tycoon - Lieutenants Pack - Guerilla
W głębi dżungli okalającej miasto Puerto Roja stacjonują niezawodni porucznicy zwani „Soldados Sin Coraza”. Swoich unikalnych, niecnych zdolności użyczają najpotężniejszemu kartelowi narkotykowemu w kraju. Odblokuj 5 poruczników z wyjątkowymi zdolnościami, które pomogą ci w kolejnych podbojach.