Zombie Army 4: Bomb Lance Shotgun Bundle
To prawdziwa bomba! Dzięki wzmocnionej lufie i ogromnej mocy wybuchowy harpun był stosowany podczas polowań na wieloryby... ale to nie znaczy, że się nie nada do ubijania nieumarłych! Spraw sobie takie cacko już dziś! Pakiet broni obejmuje: – strzelbę Wybuchowy Harpun – 2 talizmany (zepsuty kompas oraz szczęka żarłacza białego) – 2 zrobione na miarę skórki broni (pąkla oraz kapitan piratów)