Worms W.M.D
Robale powróciły w najbardziej niszczycielskiej grze z tej serii. Worms W.M.D to najlepsza w historii gra o robalach. Ma wspaniałą, ręcznie stworzoną grafikę 2D, nową funkcję tworzenia przedmiotów, nowe rodzaje broni, pojazdy i budynki. Przywrócono kilka ulubionych klasycznych rodzajów broni i funkcji. Przedzieraj się przez 30 poziomów o rosnącym stopniu trudności, korzystając z ogromnego arsenału nowych i klasycznych broni. Dążąc do zdominowania pola walki wykorzystuj pojazdy do siania zamętu w szeregach wrogów i zyskuj przewagę taktyczną za pomocą budynków! Zmierz się z maksymalnie 5 przeciwnikami w zabawnych walkach z udziałem do 8 robali. Graj w trybie wieloosobowym – lokalnie lub przez Internet – także z rankingiem graczy. Rozpłaszcz przeciwników przy pomocy Betonowego Osła. Święty Granat Ręczny zmieni ich w robalowe mięso. Otwórz ogień z helikopterów albo zniszcz wrogów czołgiem. Dzięki 80 rodzajom broni i narzędzi ta wersja Worms zapewnia maksymalny poziom chaosu! Najważniejsze cechy: Piękna grafika 2D – najlepsza do tej pory realizacja pomysłu robali ze wspaniałym projektem graficznym 2D, namalowanym cyfrowo. Pojazdy – współczesne starcia robali stają się poważniejsze, gdyż po raz pierwszy w tej serii gier pojawiały się pojazdy. Dla przykładu, zdominuj pole bitwy dzięki gotowym do walki czołgom i zalej przeciwnikiem piekielnym ogniem z helikopterów! Budynki – zyskaj przewagę taktyczną ukrywając swoje robale w budynku i chroniąc je przed bezpośrednimi atakami! Tworzenie przedmiotów – Już nie musisz bezczynnie czekać, aż przeciwnicy wykonają kolejno swoje ruchy! Przechwytuj spadające z nieba skrzynie materiałów i twórz diabelsko udoskonalone wersje takich przedmiotów, jak Elektryczna Owca, Ciasto Bazooka i Święta Mina, i używaj ich przeciw nieprzyjaciołom! Klasyczne dla Worms zasady gry i fizyki – nasz całkiem nowy silnik odtwarza uwielbianą przez fanów atmosferę gier z tej serii. Mamy też z powrotem klasyczną Linę Ninja. Nowe i klasyczne rodzaje broni – do dyspozycji jest ponad 80 broni i narzędzi, zarówno dawna klasyka, jak i nowe dodatki, na przykład Kiepska Bateria Telefonu, Niechciany Prezent i Nalot OMG. Działka: Jak gdyby 80 rodzajów broni i narzędzi nie wystarczało! W terenie znajdują się rozmaite działka, dzięki którym twoje wojownicze robale mogą siać jeszcze WIĘKSZE zniszczenie! Zabawny tryb jednego gracza oraz walka wieloosobowa – lokalnie lub przez Internet. Worms W.M.D zapewnia potężny arsenał misji szkoleniowych, misji bojowych i zadań dla jednego gracza. Ćwicz więc, a potem siej zamęt w trybach wieloosobowych, łącznie z grą z rankingiem, gdzie walczy maksymalnie 6 graczy, każdy z 8 robalami!