WINGSPAN (Na Skrzydłach): Ptaki Azji
Na Skrzydłach zawitało na nowy kontynent! Odkryj tajemnicze, różnorodne ptaki Wschodu oraz ich czarujący świat w Na Skrzydłach: Ptaki Azji. Napotkasz nowe ptaki i karty bonusowe, poszerzysz swoją kolekcję tłami i portretami inspirowanymi regionem, a także będziesz miał okazję zagrać w zupełnie nowy tryb, który wprowadzi powiew świeżości i jeszcze więcej różnorodności do Twoich gier. Podróż we dwoje: Tryb Duetu Na Skrzydłach: Ptaki Azji wprowadza zupełnie nowy tryb Duetu, w którym rywalizujesz z innym graczem o dodatkowe punkty, korzystając z Mapy Duetu. Aby wygrać, podróżuj po mapie, zajmuj różne przestrzenie siedlisk Znacznikami Duetu i osiągaj nowe cele końca rundy, specyficzne dla tego ekscytującego trybu rywalizacji. Nowe rozszerzenie – nowe karty Jak w każdym nowym dodatku, Na Skrzydłach: Ptaki Azji wprowadza kolekcję nowych ptaków do Twojej gry. Poszerz swój atlas o gatunki charakterystyczne dla regionu, odkrywaj ciekawe fakty na ich temat i ucz się rozpoznawać ich głosy. Oprócz 90 nowych fascynujących kart ptaków, znajdziesz także 13 nowych kart bonusowych – w tym dwie zaprojektowane specjalnie dla trybu Automa – które urozmaicą Twoje gry i, gdy zostaną dobrze wykorzystane, odegrają kluczową rolę w Twoich zwycięstwach. Wizualna i dźwiękowa uczta dla zmysłów Na Skrzydłach: Ptaki Azji uraczy Twoje oczy ucztą dzięki 4 nowym, cyfrowo malowanym tłom inspirowanym zapierającymi dech krajobrazami Wschodu. Znajdziesz także 8 portretów graczy związanych z lokalnymi kulturami, które pomogą poczuć niesamowitą aurę tego kontynentu. Nie zapomnieliśmy także o oprawie dźwiękowej. Paweł Górniak, kompozytor muzyki do Na Skrzydłach, stworzył 4 kojące, relaksujące utwory muzyczne, które uczynią Twoje doświadczenie gry jeszcze bardziej relaksującym. Ciesz się wszystkimi funkcjami podstawowej wersji gry Na Skrzydłach: Ptaki Azji zachowuje wszystkie funkcje dostępne w podstawowej wersji gry. Graj z bliskimi i nieznajomymi w międzyplatformowym trybie wieloosobowym, testuj swoje umiejętności w cotygodniowych wyzwaniach i zmierz się z wymagającą Automą. Magiczne krajobrazy Azji i jej niezwykła awifauna czekają!