Wavetale
Odkryj otwarte morze i podupadający archipelag Strandville w Wavetale, przygodowej grze akcji opartej na historii, w której poznasz mających dosyć wszystkiego rybaków, skrytych pustelników, a może nawet pirata czy dwóch. Przemierzaj spokojne wody i piętrzące się fale jako Sigrid, młoda dziewczyna, która zaprzyjaźnia się z tajemniczym cieniem, który daje jej moc chodzenia po wodzie. Pędź przez fale, huśtaj się na dachach na swojej sieci i pokonuj potwornych przeciwników, aby uratować mieszkańców wysp. Wszystko z drobną pomocą cieni z podziemnego świata i ... zbzikowanej babci.