Poznaj Watch_Dogs - fenomen 2014 roku - w największym wydaniu w historii! Jako Aiden Pearce, genialny haker szukający zemsty, zamień całe Chicago w swoją broń ostateczną. W tej Edycji Pełnej, zawierającej grę oraz Przepustkę Sezonową, zdobądź dostęp do nowego trybu gry, nowych broni, strojów i misji, a nawet graj jako T-Bone, legendarny haker, w całkiem nowej, poświęconej mu kampanii!