Conspiracy!
Ludzie nie zawsze są tacy, na jakich wyglądają. Tym razem są cyborgami z kosmosu. Nie wierzysz mi? Wypróbuj cyfrowy odlot o nazwie Conspiracy!, a później pogadamy. Masz specjalne soczewki, które pozwolą ci odróżniać twarze wrogów. Znajdź ich, zidentyfikuj i zabij.