Warface: Clutch - 2800 Kredytów
Po zakupie tego zestawu otrzymasz 2500 kredytów i 300 kredytów premiowych. Kredyty to waluta w grze Warface: Clutch. Pozwala na zakup broni, pancerzy, doładowań, przedmiotów jednorazowych i nie tylko.