Wall World
Odkrywaj tajemniczy świat World Wall z pomocą robopająka: wydobywaj cenne surowce, ulepszaj sprzęt, walcz z hordami potworów i odkrywaj egzotyczne biosfery pomiędzy atakami. Czy przetrwasz i poznasz tajemnice World Wall? O tej grze Witaj w World Wall. Odkrywaj generowane proceduralnie kopalnie i fantastyczne biosfery. Znajdź zasoby i technologie otwierające drogę do cennych ulepszeń. Walcz z hordami agresywnych potworów z pomocą swojej mobilnej bazy. Dniem i nocą swobodnie odkrywaj Mur w różnych warunkach pogodowych. Znajdź pozostałości "innych" i śmiało kop tam, gdzie nikt jeszcze nie kopał. Wydobywaj Kop głębokości Muru w różnych miejscach. Szukaj zasobów i technologii do ulepszeń, odkrywaj nowe biosfery w kopalniach - ale nie zapomnij wrócić do swojego robopająka przed następnym atakiem potworów. Walcz Strzelaj i siekaj koszmarne stwory za pomocą różnych broni, od prostych karabinów maszynowych po rakiety naprowadzające. Zwiększaj swoje szanse na przetrwanie przez natychmiastowe rozstawianie obozu i kontynuowanie walki w każdym miejscu. Ulepszaj Modernizuj swój egzopancerz znalezionymi zasobami i technologiami, by szybciej pokonywać kopalnie i rozbijać coraz twardsze skały. Ulepszaj cechy bojowe swojego robopająka, by pokonywać coraz bardziej niebezpiecznych wrogów, którzy czekają w głębinach nieskończonego Muru. Buduj Buduj automatyczne wieżyczki, stacje napraw i żniwiarki oraz ulepszaj budynki, żeby zwiększyć szansę na zwycięstwo. Ale najpierw musisz znaleźć schematy w głębi Muru. Odkrywaj Odkrywaj tajemnicze lokacje i fantastyczne biosfery. Zobacz, jak World Wall się zmienia na każdej głębokości, dniem i nocą.