Wall World: Deep Threat
Podróżuj poza Wielką Szczelinę i eksploruj Mur, gdzie nie dotarł jeszcze żaden robopająk! Walcz z nowymi wrogami i staw czoła nieznanemu dotąd zagrożeniu. Odkopuj niezbadane biomy i odblokowuj nowe technologie. Odkryj sekrety przeszłości i dojdź do sedna sprawy! Witamy w Deep Threat, rozszerzeniu fabularnym Wall World! Dzięki niemu będziesz mógł eksplorować odległą część Muru, w której znajdują się ślady odległej przeszłości. Będziesz jednak musiał walczyć o odpowiedzi, i to nie tylko z nowymi typami Zyrexów: inni mieszkańcy Muru również nie są zbyt chętni do dzielenia się swoimi sekretami. — Kop i ulepszaj Dziewięć nowych biomów kopalnianych z reliktami i planami, których wcześniej nie widziałeś, zakopanymi w środku. — Walcz Nowe typy wrogów i bossów, jeszcze bardziej wściekłych niż wcześniej. Tajemnic Muru strzeże teraz strona trzecia. — Odkrywaj Badaj znaleziska, aby złożyć w całość wydarzenia z odległej przeszłości i odkryć tajemnicę, która jest głęboko ukryta w czeluściach Muru.