Valiant Hearts: The Collection
Przeżyj całą historię tych walecznych serc podczas I wojny światowej w nagradzanej grze Valiant Hearts: The Great War oraz jej kontynuacji, Valiant Hearts: Coming Home.W Valiant Hearts: The Great War weźmiesz udział w jednym z najniebezpieczniejszych konfliktów XX wieku. Przeżyj wydarzenia z czasów wojny, poznając wzruszające historie takich postaci, jak skromny rolnik Emile, mieszkający we Francji i należący do armii niemieckiej Karl, pragnący zemsty Amerykanin Freddie oraz poszukująca swego ojca odważna pielęgniarka Anna. W Valiant Hearts: Coming Home czekać będą na ciebie zarówno znajome, jak i nowe twarze. Zagraj ponownie jako Anna, pielęgniarka desperacko pragnąca ocalić tyle żyć, ile tylko zdoła, oraz poznaj nowych bohaterów. Podążaj śladem Jamesa, brata Freddiego, który poszukuje uznania, jakiego odmówiono mu w Ameryce, George'a, tajemniczego pilota zawsze gotowego do misji, a także Ernsta, łagodnego nurka uwięzionego w pułapce konfliktu ze względu na przynależność do niemieckiej marynarki.