Uragun
Wybierz własną ścieżkę i nagrody, dzięki którym opracujesz nowe umiejętności, zmodyfikujesz mecha wraz z jego bronią i urośniesz w siłę. I tak, możesz również zmieniać wygląd swojej maszyny! Podczas poszukiwań zaginionej przyjaciółki pilotki odwiedzisz różnorodne spektakularne miejsca, w których bunt SI zmienił oblicze znanej nam rzeczywistości. Każda walka odbędzie się w miejscu będącym częścią tego pięknego, ale zniszczonego świata. Twoje poszukiwania zaprowadzą cię do takich miejsc jak opuszczona Barcelona, uprzemysłowione Nairobi, kopalnie ukryte w zaśnieżonych górskich rozpadlinach Ameryki Północnej czy zarośnięty, futurystyczny Hongkong. W miarę postępów w grze odblokujesz nowe bronie, od strzelb i karabinów automatycznych po bumerangi plazmowe i wyrzutnie rakiet. Każda broń lepiej radzi sobie z innymi sytuacjami i przeciwnikami: niektóre z nich są niszczycielskie w walce z dużymi grupami wrogów, podczas gdy inne lepiej nadają się do walki z ciężko opancerzonymi przeciwnikami. Możesz łączyć je w pary i eksperymentować, aby znaleźć ulubioną kombinację na każdą okazję.