Unmourned
Unmourned to pierwszoosobowy horror psychologiczny, w którym niepokojąca rozgrywka splata się z mroczną, pełną grozy historią. FABUŁA: Nieopłakani nigdy nie zaznają spokoju... i ty również. Jason wprowadza się do nowego domu, lecz szybko zaczyna doświadczać niepokojących zjawisk paranormalnych. Szukając odpowiedzi, trafia na wizje przeszłości, odsłaniające tragiczną historię poprzednich właścicieli. Rodzina, która tam mieszkała, zniknęła w tajemniczych okolicznościach. Gdy Jason zgłębia mroczną przeszłość domu, natrafia na ukryte drzwi skrywające sekrety, które nigdy nie miały ujrzeć światła dziennego. ROZGRYWKA: Rzeczywistość przeplata się z wizjami, w których musisz zmierzyć się z nawiedzającymi wspomnieniami. Każda zmiana odsłania niepokojące wydarzenia, prowadząc cię coraz bliżej tragicznej historii, która łączy nawiedzenie z tym domem. MECHANIKA: „Przetrwaj w ciemności lub daj się jej pochłonąć” Unmourned oferuje zestaw mechanik, które potęgują napięcie i grozę twojego doświadczenia: System zdarzeń losowych: Paranormalne aktywności pojawiają się losowo w całym domu, dzięki czemu nie ma dwóch takich samych doświadczeń. Nigdy nie wiadomo, co może się wydarzyć. Wskaźnik stanu psychicznego: Im dłużej przebywasz w ciemności, tym bardziej tracisz kontakt z rzeczywistością. Gdy twój stan psychiczny się pogarsza, paranormalna aktywność wokół ciebie staje się coraz silniejsza, prowadząc cię na skraj szaleństwa. Kamera noktowizyjna: Kamera wyposażona w noktowizor pomoże ci poruszać się w mroku i unikać ukrytych zagrożeń. Aparat Fotograficzny: Gdy gasną światła, jedynym sposobem na odkrycie ukrytych prawd jest obiektyw aparatu. Użyj go, aby odkryć to, co czyha w ciemności.