Ultros
Najwyraźniej doszło do katastrofy twojego statku na Sarkofagu – gigantycznej, unoszącej się w przestrzeni, kosmicznej macicy, która utrzymuje demoniczną istotę zwaną ULTROS. Tkwisz w wiecznej pętli czarnej dziury, musisz zbadać Sarkofag i poznać jego mieszkańców, aby zrozumieć swoją rolę... Przerwiesz ten cykl czy staniesz się połączeniem pomiędzy zniszczeniem a odrodzeniem? PSYCHODELICZNA WYPRAWA SCIENCE-FICTION Akcja gry ULTROS rozgrywa się w wielowymiarowym otoczeniu – wśród rozległych obcych krajobrazów tętniących życiem. ULTROS zatopiony jest w realiach science-fiction i zawiera ekscentryczny styl grafiki wizjonera El Huervo, znanego ze swej pracy przy Hotline Miami, oraz mistyczną ścieżkę dźwiękową skomponowaną i wykonaną przez Ratvader ¬– Oscara Rydeliusa. ULTROS podejmuje meta-tematy zdrowia psychicznego, życia, śmierci, a także cyklu karmy poprzez dopracowany świat i narrację otoczenia. ŚWIAT KONTRASTÓW Weź udział w brutalnych walkach w zwarciu z kosmicznymi formami życia. Przez cały czas czujesz presję czasu, musisz działać precyzyjnie, a każde cięcie twojego ostrza ma znaczenie. Przeciwwagą dla walki jest uprawa roślinności na Sarkofagu, zapewniająca cenne chwile kontemplacji i spokoju. Daje ona szerszy dostęp do mniej uczęszczanych ścieżek. TAJEMNICZA, WIELOWARSTWOWA PĘTLA Bogaty świat ULTROS zawiera wiele tajemnic dla ciekawskich i nieustraszonych graczy. Niepowtarzalna mechanika pętli pozwala ci ponownie rozegrać kluczowe momenty fabuły, odkryć różne tajemnice, odblokować różne obszary świata oraz skorzystać z nowych zdolności na rozgałęzionym drzewie rozwoju. Eksperymentuj i doszlifuj swój własny styl walki, odkrywając świat ULTROS. Każda pętla przybliża cię do prawdy...