Ultimate Sheep Raccoon
Wykorzystuj niecne sztuczki i ścigaj się po zbudowanej z przyjaciółmi trasie pełnej chaosu i pułapek. Ultimate Sheep Raccoon to imprezowa gra o wyścigach rowerowych, w której razem z przyjaciółmi tworzycie tor pełen ramp, przeszkód i zasadzek! Unikaj niebezpieczeństw, rób szalone sztuczki i wykorzystuj power-upy, aby pokonać rywali. Ścigaj się w rozgrywkach lokalnych, online lub cross-platformowych, z udziałem do 8 graczy! Na rowerach do mety - Pędź do mety! Dzięki intuicyjnemu i łatwemu do opanowania sterowaniu gra jest przystępna dla wszystkich. Power-upy - Wyprzedź rywali dzięki power-upom! Wznieś się w powietrze za pomocą plecaka odrzutowego, bezpiecznie pokonaj przeszkody z pomocą spadochronu, wysadź przeciwników minami lub zatrzymaj ich w miejscu, rzucając lepką pułapkę z miodem. Bloki i pułapki - Buduj poziomy razem, dodając szyny, rampy, trampoliny, strefy przyspieszenia i inne przeszkody. Podkręć poziom trudności, wprowadzając wahadła, wirujące maszyny, kolce i telewizory strzelające laserami! Odjechane sztuczki - Rób akrobacje, salta i wheelie, aby zdobywać dodatkowe punkty! Klasyczne postacie - Chicken, Horse, Sheep i Raccoon - ulubieńcy z Ultimate Chicken Horse powracają! A dołacza do nich zupełnie nowa ekipa zwierzaków. Obsługa 8 graczy - Bo 4 graczy to za mało! Multiplayer lokalny, online i cross-platformowy -Graj razem na wszystkich obsługiwanych platformach. Edytor poziomów i playlisty - Buduj i dziel się swoimi projektami poziomów! Twórz wyzwania, gdzie gracze walczą o najlepsze wyniki, i składaj playlisty poziomów.