Two Strikes
Poczuj elektryzującą emocję pojedynków na śmierć i życie w mgnieniu oka! Zanurz się w Two Strikes, swobodną sagę walki 2D, ozdobioną hipnotyzującymi, ręcznie rysowanymi animacjami, przenoszącą Cię do dzikiej epoki w Japonii, gdzie każde uderzenie mieczem może oznaczać zgubę lub chwałę. Ustaw się mądrze; każdy ruch może być Twoim ostatnim. Ruszaj się szybko, aby zbliżyć się lub unikać ataków, wykorzystując okazję, gdy wrogowie są w zasięgu Twojej broni! Decydujące uderzenia to Twoja droga do triumfu, ale postępuj ostrożnie, ponieważ przewidywalne ruchy są łatwo niweczone. Przechytrz przeciwników, maskując swoje zamiary i udając ataki zręcznymi unikami. A kiedy zwycięstwo jest na wyciągnięcie ręki, wyprowadź miażdżące ciosy, aby zdobyć swój honor!